Приручник за проналазаче

Новост и стање технике

Најмање један значајан део вашег проналаска мора да буде апсолутно нов. Претражујте стање технике како би били сигурни да тај нови аспект ваше идеје није никада описан, или коришћен у исту сврху.

Детаљније

Конкуренција и тржишни потенцијал

Да ли ваша идеја има јак тржишни потенцијал? Сазнајте о својој конкурентности и тржишном потенцијалу ваше идеје.

Детаљније

Процењивање ризика унапред

Поставите себи битно питање: “Да ли постоји довољно доказа који оправдавају даљи развој моје идеје?”

Детаљније

Проверавање проналаска

Прототипи су неопходни. Планирајте и контролишите активности на изради свог прототипа да би могли да докажете свој проналазак.

Детаљније

Заштита ваше идеје

У једном моменту морате законски да заштитите вашу интелектуалну својину. Потрудите се да познајете ваша права интелектулане својине.

Детаљније

Састављање тима и налажење инвеститора

Да бисте убедили друге да је ваш проналазак пословна прилика са одличним потенцијалом за инвестирање можда ће вам бити потребан стручни тим.

Детаљније

Бизнис план

Бизнис план је суштински значајан за претварање вашег проналаска у комерцијални производ. Помоћи ће и вама и вашем тиму да планирате и контролишете ваше активности на искоришћењу вашег проналаска.

Детаљније

Проналажење и прилажење компанијама

Проналажење одговарајућих копманија којима би сте се обратили и прави начин за обраћање, је важно уколико желите да склопите уговор о лиценци са компанијом.

Детаљније

Сарадња са компанијама

Истражујте и упознајте ваше тржиште да би на ефектан начин заинтересовали компаније за ваш проналазак.

Детаљније

Листа помоћи за проналазаче и иновације


Детаљније