Смернице за истраживање

  • Вероватно ћете морати сами да урадите истраживање тржишта. Професионално истраживање је често превише скупо, а ваша идеја је још увек у фази концепта и постоји ризик да је други људи неће у потпуности разумети.
  • Универзитети су могући извор јефтине помоћи приликом истраживања. На пример, неким одељењима може требати пројектни материјал из стварног живота за њихове студенте. Проблем је што се студенти разликују по способностима, тако да квалитет не може бити гарантован.
  • Ваше целокупно истраживање треба да изгледа професионално. Ово је важно јер у неком тренутку може бити потребно да представите ваше истраживање другим професионалцима као део предлога за финансирање.
  • Користите само поуздане изворе из прве руке и бележите сваки извор. Никад не радите оно што раде неки проналазачи, не представљајте колекцију чланака из новина и часописа као доказе.
  • Анкетирање потрошача може изгледати као добра идеја али многи људи имају обичај да кажу једну ствар истраживачима а касније ураде потпуно другу ствар. Анкете стога могу бити лош водич за стварно понашање у куповини.
  • Не верујте мишљењима породице и пријатеља! Већина вам неће рећи искрено мишљење да би избегли расправу или зато што не желе да вам повреде осећања.
  • Не игноришите некога чије је мишљење другачије од свих осталих. Та особа може бити једина која ће идентификовати битну слабост ваше идеје.

Бесплатни или јефтини извори тржишних информација.

  • Углавном Интернет. Ипак будити обазриви јер доста података које пронађете може бити застарело и непрецизно.
  • Многе академске и велике јавне библиотеке имају одељења за пословне информације у којима раде корисни библиотекари са искуством у проналажењу чињеница.
  • Користите Espacenet да погледате недавне патентне пријаве. Ова вам може дати идеју о производима и технологијама на којима можда раде велике компаније.
  • Посећујте релевантне сајмове и изложбе. Разговарајте с људима, сазнајте шта ко ради.